skulle varit vår dag

 

idag är det den 15 december

det innebär att det var precis två år sedan jag och jim blev tillsammans

kul tyckte vi, och fikade, som sofistikerade vänner

 

en sak jag måste få säga är att louisen är sjukt bra

så jävla skönt att ha någon där som lyssnar på all skit som kommer ur min mun

och för det mesta med stort intresse och engagemang

hon är bäst, helt klart bäst

skulle kunna säga att jag älskar henne, för det gör jag, helt klart!

 

första seriösa inlägget på länge känns det som, yay


Kommentarer
Postat av: louise

åå då äre kanske dags för mig att också ge dig ett seriöst svar, men det blir så jobbigt då (louise = no serious human) så du får nöja dig med ett: jag älskar dig också lille bulle :DD

2008-12-15 @ 22:07:05
Postat av: louise

ja och egentligen är det väl meningen att jag komma med ett seriöst svar, men det kan jag tyvärr inte (louise = no serious human) så du får nöja dig med ett: jag älskar dig också min lilla bullleeee :DDD

2008-12-15 @ 22:11:22
Postat av: matilda

haha det är väl så seriöst det kan bli :):)):):):) 3

2008-12-15 @ 22:11:33
Postat av: louise

heh jag skrev först en kommentar som var tusen gånger bättre än den här jag skrev alldeles nyss. Men den kom inte fram så vi nöjer oss med denna ^^

2008-12-15 @ 22:12:53
Postat av: louise

AHHHAH så dök det upp tillslut i allafall ^^

2008-12-15 @ 22:14:14
Postat av: matilda

ååh himmel vad (o)seriöst det blev ändå, hur kan det komma sej att vi alltid lyckas? wheehehe :>

2008-12-15 @ 22:29:02
Postat av: louise

hahah ja vetefan, vi lyckas då alltid. Vi kanske inte är bäst på att vara seriösa helt enkelt? går det?

2008-12-18 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0