tahandomsigsjälvkväll

 

skulle varit hos min mycket goda vän sara nu egentligen

druckit vuxensaft och varit sociala

 

men krassliga jag förutspår att min natt kommer vara jobbig

jag börjar bli sjuk på riktigt

inte sådär "vet inte vad det är - sjuk"

utan förkyld, återigen

och när jag blir förkyld så hostar jag på nätterna tills jag dör typ

 

så här sitter jag

uppkurad i min knarriga säng

tillsammans med täcket, datorn och naturgodis

känns ganska fint just nu

men jag kommer gå ihjäl av rastlöshet om cirkus trettiofem minuter

 

 


Kommentarer
Postat av: gissaVEMM

vet fan huru menar: är ÜBERförkyld = snorig, hostig, utan röst. Det skiter helt. Saknarej skitbarn!

2008-12-14 @ 00:32:15
Postat av: tildus

STACKARS! :(((

2008-12-14 @ 10:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0