korkad tom och glad

 

jag tänker skumma tankar såhär på kvällen

och nu spelas BD på petresvea och jag är glad

strax ska jag borsta mina tänder och preppa med piller

tänkte slippa avlida av magsmärtor de närmaste dagarna

fast jag vet en annan som kommer avlida i morgon

nämligen min man, må han få en värdig död

helst ser jag dock att han överlever underoath och så

det skulle uppskattas för han betyder lite mer än livet

och jag skulle bli en väldigt ledsen tjej utan honom

en annan viktig grej är att jag måste köpa strumpbyxor

 


Kommentarer
Postat av: filip

bara dö lite då, okej?

2009-04-23 @ 00:13:30
Postat av: matildus

ja du vet vad vi har sagt, bara liiite!!

2009-04-23 @ 00:31:25
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0