och så rullar det på

 

nu är lovet slut

mannen har lämnat etown

vi har varit blödiga på flera sätt idag

näsblod för honom och tårar för mej

mamma säger att jag börjar bli gammal

att det är därför jag har blivit en sådan snyftare

jag vet inte vad jag ska tro

men jag vet att jag egentligen måste plugga

i morgon är det skola och jag har massor att göra

ångesten har satt in men jag orkar verkligen inte

jag överlever nog i vilket fall så hallå liksom

ska fixa lite bilder i stället, känns en aning roligare

och dricka té och lyssna på fin musik

jag saknar redan filip, det gör lite ont i hjärtat

i morgon har jag planerat att sätta skrot i läppen

undrar om man ska bli nervös eller något

ska nog förvarna mor och far i alla fall

känns som en bra grej

det var nyss en sjukt stor humla i mitt rum

undrar vad den ville egentligen?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

plåt eller inte, jag älskar dig i vilket fall som helst!<3 sluta med ångesten, inget fint.

2009-04-13 @ 20:33:41
Postat av: matildus

det finns ingen eller inget som botar ångest som du, du är bäst

2009-04-13 @ 20:40:04
URL: http://lillhurricane.blogg.se/
Postat av: filip

hoho,så bra!

2009-04-13 @ 20:50:54
Postat av: caarrr

skrot e nog nice ^^ oh de där med ångest känner jag till allt :( bajs på den :(

owh jag ser btw fram emot o träffa Filip nästa gång han anländer i etowni

2009-04-13 @ 21:13:35
URL: http://caaroow.blogg.se/
Postat av: matildus

hoho, se till att inte vara upptagen då slyna, puss!

2009-04-13 @ 21:26:13
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0