bara strunt som vanligt

 

jag äter milko mellanfil fast det inte ens är gott

far min var duktig häromdagen när han skulle handla mjölk

i stället för mellanmjölk kom han hem med tre liter mellanfil

ingen i vår familj brukar ens äta fil så nu står den där

annars är det the sounds som spelas just nu

nostalgi på hög nivå vill jag lova det här alltså

kommer ihåg när dom släppte singeln, living in america

vi gick i sexan och köpte den till varandra i present

sen var vi cool kids med blå ögonskugga och svarta jeans

matildus goes gammal tant som pratar svunnen tid här

men världen går väl inte under för det så det kan jag leva med

hoho, min ena mentor tyckte att jag var söt idag (huh?)

det var något speciellt som hon inte kunde sätta fingret på

sen såg jag en dallas green-kopia när jag väntade på bussen

han hade blåa skor och sen försvann han iväg någonstans

nu börjar jag om en timma igen och jag orkar inte

 


Kommentarer
Postat av: Filip

tragiskt att jag missade dallas!

2009-04-20 @ 16:37:34
Postat av: matildus

tänkte kidnappa honom åt dej

2009-04-20 @ 16:55:58
URL: http://lillhurricane.blogg.se/
Postat av: LINNEA

ÅH!! Jg minnnss

2009-04-20 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0