det är så att man kan röra vid det

 

tro det eller ej, men det händer faktiskt ibland att jag funderar

och när jag gör det händer det att jag funderar över framtiden

om ett år ska jag välja utbildning och vart jag ska ta vägen

det är med skräckblandad förtjusning som jag längtar

snart kommer jag bort härifrån och får leva som jag vill

fast grejen är att jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv

det jag vet är att jag vill göra något kreativt, något som syns

aldrig i livet vill jag vara den som sliter i det dolda

den som finns där men som ingen någonsin märker av

här kommer mitt oerhörda behov av uppmärksamhet in

jag lever för att bli bekräftad, det har jag blivit varse om

problemet är att jag är en medelmåtta med avsaknad av talang

jag har kunnat skriva men det funkar inte längre

jag kommer heller aldrig att utmärka mig som fotograf

antar att det blir till att tänka om helt och hållet

för nog ska jag göra något bra av det lilla jag har

det är ett som är säkert, mmyes

 


Kommentarer
Postat av: filip

hohoho, fin är du, det kan du nog gå långt på, det vore inte mer än rätt

2009-04-17 @ 23:36:05
Postat av: matildus

tja, skulle det knipa kan jag ju alltid sälja mej, hoho

2009-04-17 @ 23:40:55
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0