och jag vill bara ha i morgon

 

jag sitter och redigerar bilder som ett förhoppningsvis lyckligt par

förmodligen kommer att placera i ett fotoalbum av något slag

ett album som man sedan tar fram om hundra år för att med 

glädje se tillbaka på en av de bästa dagarna i ens liv och

utbrista saker som "titta vad snygg jag var då!" eller något i

stil med "se så liten du är här, det var inte igår"

det får mej att verkligen vilja göra ett bra jobb, för att kunna hjälpa

dessa människor på traven när de vill se tillbaka på det vackra

i morgon åker jag till filip, och jag längtar så att jag nästan går ihjäl

 


Kommentarer
Postat av: filip

MUMS!

2009-08-03 @ 22:45:57
Postat av: matildus

OMNOMNOM!

2009-08-03 @ 23:01:49
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0