och med lite tur överlevde vi det här med

 

igår hör definitivt till en av sommarens bästa dagar

vi började på gönan vilket var riktigt jävla grreat och

slutade skedandes halv fem hemma i sollentuna

mellan det så hann dom supa mej under bordet på

sisådär femtio minuter, hej snefylla än en gång

jag borde ha lärt mej att inte dricka på tom mage

den här gången behöll jag dock det lilla jag fått i mej

men sen var det iallafall en relativt udda efterfest hos

några trevliga randoms som vi hittade i sollentuna 

dom bjöd på öl och vaniljglass, eh va?

idag käkade vi bakisfrukost på max och det var fint

lajnea försöker förresten omvända mej till syntharjävel

ska nog skaffa dreads eller något istället, hih

och jag börjar faktiskt trivas lite smått i stockholm

NU ÄR JAG SJUKT TRÖTT OCH SLITEN, PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0