är det såhär när man är kär när man är liten

 

i så fall är det bra härligt för jag är sjukligt lycklig

fast våra nötter till lärare inte fattar att man behöver dagsljus när man ska fota

så jag är så högt upp bland molnen att det inte rör mej nämnvärt

så här dansar jag omkring i mitt rosa lilla rum, iförd endast handduk

och sjunger med lasse i raderna "Jag ger dig inte min morgon och inte min dag

du får nått så mycket bättre, du får hela jävla jag!"

mhm så pepp jag är, mhm så fint livet är när man vet vad det innebär att leva

 

 


Kommentarer
Postat av: guldhamstern

fina kvinnan skriver sanna ord !

2009-02-26 @ 13:30:29
Postat av: linda

guldhamster. Det är en låt, inget hon har skrivit själv

2009-02-26 @ 15:30:38
Postat av: guldhamstern

och, vem har sagt att det måste vara egenpåhittat för att vara sant? Och om du syftar på det inom citationstecken så är jag faktiskt snabbtänkt nog att inse att det inte är hon som kommit på de orden!

2009-02-26 @ 21:05:43
Postat av: matildus

ehe, vi slåss!

2009-02-26 @ 21:38:12
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0