mjölkmage

 

Hej, det är jag som är barbapappa

eller i alla fall min mage

fattar inte att jag inte lär mej

 

jag vet att min mage just för tillfället inte uppskattar laktos

och det är väl bara för mej att respektera detta

 men jag har lite svårt för det där

 

så till lunch blev det en chailatte med min louise

(+ att vi till slut fick våra håkan-biljetter, pepppepppepp)

 

och nu stog jag nyss och vägde mellan att cykla eller äta glass

jag valde det senare, baaaaad choice

stackars lilla(?) mage, jag ska bättra mig. promise.

 


Kommentarer
Postat av: louise

Peppppppppppppppppppppppppp :D man får äta glass skitunge!!

2009-01-05 @ 22:10:26
Postat av: matildus

men jag vill inte se ut som barbapappa!!

det är det inte värt :(((

2009-01-05 @ 22:33:50
Postat av: louise

Du ser inte ut som barbapappa, du ser ut som barbaMAMMA (A)

2009-01-06 @ 15:30:58
Postat av: matildus

okejdå, lite bättre kanske hehehheheh

2009-01-06 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0