ganska random

 

i morgon lämnas mamma och jag ensamma kvar i huset

pappa och lillebror drar till göteborg och partille

linnea åker dessutom till arvika, åååh vill

jag har sisådär en hundrasjuttioelva stycken myggbett

och mitt hår bleks ganska bra i solen

nu har jag jobbat halva tiden och har bara två veckor kvar

snart avklarat med andra ord och det känns awesome

hoppas bara innerligt att min första lön har kommit

en sak som gör mej avundsjuk är folk som passar i septum

det måste ju vara det snyggaste som finns, bah drool

 


Kommentarer
Postat av: filip

<3 DU ÄR BÄST!

2009-06-29 @ 22:22:54
Postat av: matildus

pfft, du är!

2009-06-29 @ 22:27:29
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0