fast kanske lite

 

min hälar är döda, eller jag skulle kunna döda för att dom gör så ont

och det beror faktiskt inte på diverse kroppsliga aktiviteter den här gången

nej, det beror på min ovana att stå upp i otaliga timmar utan att få sitta något alls

till saken hör att jag går i alldeles platta skor, så det väl självförvållat antar jag

dessutom tyckte min vän att jag såg krisig ut idag på det så kallade arbetet

hon har ganska rätt, fast jag känner mej krisig på ett bra sätt, ahadå

vi skyller på grabben, han är på tok för fin för att man ska kunna hålla reda på dag och natt osv.

 


Kommentarer
Postat av: filip

skyller du alltid på mig?!?!:(

2009-03-10 @ 21:37:31
Postat av: matildus

ehehehehehehehehe nejdå (A)

2009-03-10 @ 21:49:00
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0