fortsättningen


solen kom fram i två sekunder sen försvann den
jag sitter invirad i min jacka och tycker synd om mej själv
det är ugnspannkaka i äckelmatsalen
jag åt banan-mannagrynsgröt till frukost
jag mår illa och vet inte om jag är hungrig eller inte
i morgon funderar vi på att bojkotta eskils idrottsdag(?)
nu kommer det tydligen några barn från årskurs åtta
jag vet inte vad dom gör här och bryr mej inte heller
nyss trodde jag att det var skottlossning
det tycks ju ha blivit något av en vana i älskade tuna
fick precis ett sms från filip och han är bäst
på den här lektionen har jag inte gjort något alls
jag ska bättra mej efter vecka elva
det är lugnt

Kommentarer
Postat av: guldfilip

vi kan bli bättre tillsammans älskade du!

2009-03-03 @ 11:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0