jagvillalltidbaravaradin

 

"jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan"

 

ååh gud, det gör så ont. mitt hjärta är föralltid ditt.

ditt att ta hand om, ditt att älska, ditt att göra sönder

ditt att laga, ditt att kasta bort, ditt att göra vad du vill med

 

det är tur att jag har så bra människor runt omkring mej

annars hade jag säkerligen gjort mamma förtvivlad igen

det är jobbiga dagar, jobbiga kvällar, jobbiga nätter

men jag är starkare nu, jag har lärt mej att hantera mej själv

 


Kommentarer
Postat av: filip

fÖrlåt då att jag är öppen!:( JAG ÄLSKAR DIG!

2009-03-17 @ 00:34:37
Postat av: matildus

meh, jag gillare! och jag älskar dej, mhmm

2009-03-17 @ 06:52:53
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0