förhoppningar och regnbågar

 

att försöka sjunga med två onödigt stora halsmandlar

är inte grejen riktigt men det går bra när ingen hör

(precis som att jag skulle sjunga bland folk, hah)

jag har ont i mest hela kroppen och är alldeles för seg

jag har heller inte gjort mina inlämningsuppgifter

som jag skulle gjort för att vara säker på att klara kurserna 

men idag mår huvudet bra och det är så mycket mer värt

idag är en dag då jag uppskattar att vara jag fullt ut

må det bara få vara såhär ett tag nu, då blir jag lycklig

 


Kommentarer
Postat av: filip

bah, du är lycka, du måste få vara lycklig!

2009-05-27 @ 23:12:00
Postat av: matildus

nog är det du som är lyckan allt! <3

2009-05-27 @ 23:17:14
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0