verkligen inte ok

 

i morse när jag vaknade hade jag en golfboll i halsen

doktorn hävdade dock att det var min halsmandel

han hävdade också att det inte var något fel på den

vilket är bra för att jag slipper äta äckligt pencilin

men även dåligt eftersom att jag vill bli frisk

nu kan jag inte äta och det är ju mest ovärt

det är ju vad jag brukar roa mej med när jag är sjuk

mamma var snäll och köpte värktabletter och juice

så nu har jag druckit juice tills jag höll på att kräkas

och då jag inte kan kräkas så svimmar jag nästan i stället

plus att jag ömsom svettas ömsom fryser

och att jag i natt väckt mej själv genom att prata i sömnen

jag var helt övertygad om att det var någon i mitt huvud

med det här vill jag säga att det är fruktansvärt synd om mej

 


Kommentarer
Postat av: filip

klart det är synd om dig, bah!<3

2009-05-26 @ 11:43:28
Postat av: matildus

äsch, aldrig med en pojkvän som du egentligen

2009-05-26 @ 11:45:52
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0