dopparedagen

 

jag fick en egen liten dator

kan ni tänka er?!

inte jag, inte ens i mina drömmar

 

hade inte ens önskat mej en

dock talat om att jag skulle spara pengar och köpa en själv

snacka om att jag blev glad

 

allt är faktiskt fint

maten var som vanligt god (mammas köttbullar!!)

jag åt till och med prinskorv, helt sjukt

och jag mår illa av godiset för det är väl så det ska vara?

dessutom är det ju faktiskt lite vitt ute

och vem hade vågat tro på det liksom?

 

nu hoppas jag bara på att bli kysst under misteln

vi får väl se

 


Kommentarer
Postat av: louise

skitfin dag (och PAPPAS köttbullar!!) grattis till nya datorn älskade du :):):):)

2008-12-25 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0