finfilip & feberyra

 

jag är back in town igen, tillbaka till etuna

dock är allt mycket mer värt hos killen i glasögon

till och med när man har feber och hjärnan rinner ut genom näsan

fin är vad han är, och nu har jag smittat honom

kan för allt i världen inte förstå hur det gått till 

borde man inte utbyta saliv när man är sjuk?

för övrigt är jag bäst på att fördriva tid bara genom att sitta

två timmar i norrköping bara flög förbi

kan bero på att min kropp begick självmordsförsök mitt i alltihopa

eller på damen som pratade engelska med eskilstunamål

fort gick det i alla fall, och nu är jag hemma

 

idag blev jag även kallad lilla tjejen

hallå, jag blir arton på fredag, syns inte det?

förstår inte vad ni pratar om alltså

lilla tjejen ska i alla fall sova nu

i morgon blir det grillning och glass

för det är ju sånt man gör när man snart är vuxen

(äter glass alltså, annars blir jag besviken)

 


Kommentarer
Postat av: glasögonfilip

tjejen skriver fint, mm. Han längtar tills han får smittas tillbaka, hur nu detta ska gå till.

2009-04-07 @ 23:10:18
Postat av: matildus

mina baciller raring, jag är imun, wohoho puss!

2009-04-07 @ 23:13:22
URL: http://lillhurricane.blogg.se/
Postat av: filip

får väl dela med mig så mycket att de dödar immuniteten!

2009-04-07 @ 23:27:01
Postat av: matildus

du gör allt för att jag ska fortsätta va sjukling, men ahvisst alltså, kyss mej!

2009-04-07 @ 23:32:49
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0