jag var den lyckligaste flickan på jorden

 

jag gråter nästan alltid när jag lyssnar på the blower's daughter 

och så tänker jag på dej den tionde april när klockan nästan var fyra

det var jättevarmt ute men svalt på mitt rum och du hade fått min förkylning

vi spelade låten där vi stod på min rosa matta och kysstes som bara kära kan

dina händer vilade om min midja och jag stod på tå med armarna runt din hals

fjärilarna i min mage var som höga på sockerdricka och tårarna rullade nerför kinden

du höll mej lite på avstånd medan du såg mej i ögonen och frågade vad det var

jag tror att jag bara fnittrade lite försynt utan att få fram något riktigt svar

 


Kommentarer
Postat av: filip

Mah, jag minns jag med du, åh det gör jag!

2009-04-26 @ 11:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0