bäst i hela världen

 

nyår firades @ my place tillsammans med Stina och Louise

det är två tjejer som kan placeras i kategorin

"de bästa människorna i världen enligt Matilda"

 

sen promenerade vi ner till stan för att träffa andra mycket bra människor

det var säkert mycket fina fyrverkerier också

de såg jag dock inte så mycket av

jag hade fullt upp med att ta steget in i tvåsamheten igen

det inleddes med lite utbyte av saliv som sig bör

 

med andra ord kan jag säga att jag fick kyssen vid tolvslaget

och att jag inte är ensamstående längre

(låt 2009 bli vårat år?)

 

sen blev det till att kramas med alla människor som betyder mest för mej

enormt fint och lite rörande faktiskt

när det var avklarat åkte jag hem till mitt

och satte på den musik jag gillar bäst

och jag ska avslöja vad som hände sen!

 

JAG DANSADE

alldeles själv

i bara trosor och min enorma sovtröja

på min rosa matta

(ingen alkohol var inblandad kan jag också tillägga)

 

jag hade den bästa starten i världen på det nyå året

och jag är lycklig, lycklig och återigen lycklig

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Stina

Tack Matilda för en hejdlöst mysig nyårsafton! :D <3 Du & Louise är verkligen fina bruttor!

2009-01-01 @ 17:29:48
Postat av: matildus

det var wonderful,

och nu vet du vart bilden skulle hamna (; haha <3

2009-01-01 @ 17:40:37
Postat av: louise

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilket fint blogginlägg, nog det finaste jag läst tror jag :DDD Bästa slutet på 2008, 2009 kommer bli bästa året!! tack för igår mina små töntar <3

2009-01-01 @ 18:03:13
Postat av: matildus

HELT LÅNGT OCH FINT :))))) skål för oss typ, för att 2009 ska bli vårat år!! <33

2009-01-01 @ 18:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0