vad gör man nu?

 

idag var det vår

jag tror bestämt att det är vår nu

jag gick i mina älskade

men ack så trasiga converse idag

tänker inte tolerera ett bakslag här!

punkt slut.

 

en annan sak som är bra är att vi fattar matten

det är första gången den här terminen

välkommet liksom.

jag och fisen såg säkert ut som två lågenergilampor där vi satt

såna med gult ljus och inte blått.

 

en mindre bra sak är att vi utvecklat en fobi mot skolmatsalen

vi intalade oss att vi skulle äta, gick in, sprang ut

gudihimmelen, det går ju bara inte?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååågud vad jag skrattade när jag läste. Helg galet sjukt allting

2009-01-13 @ 14:20:21
Postat av: matildus

galet sjukt är ordet!

2009-01-13 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0