roa mej lite nuva

andra advent

och tråkigaste söndagen

klockan är inte ens halv sju och jag dör

kan ju inte gå och lägga mej nu liksom

 

skulle kunna äta som jag annars brukar roa mej med

men den senaste tiden har allt ätbart fått mej att vilja kräkas :(

fast jag har lite brämhults i kylen, det kanske funkar

 

i morgon är det måndag, till och med det är bättre än det här

greta-håltimmen med fisen slår det mesta!

 

uppdate:

nu mår jag illa av all brämhults, men det är bäst i alla fall

och ost är gott

pussva


Kommentarer
Postat av: louise

fyyy fan, gretahåltimmen i morgon ska spenderas med godiiiss! var svinsugen idag men hann inte köpa. :( hihihi... och brämhults=<3 (matilda=<3 också i och försig)

2008-12-07 @ 21:55:23
Postat av: matild

JAAA jag vill ha brämhults smoothie! :D puss du <3

2008-12-08 @ 08:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0