nu börjar hon bli trötter härva

 

man skulle kunna tro att en tonårspojke har härjat i mitt rum

det ser runt ut sagt förjävligt ut, inte ok för en prinsessa

antar att jag tar igen nu för att jag var ett relativt städat barn

det slår tillbaka liksom, hårt, tur att jag nästan aldrig har besök

idag intog vi förresten studion i skolan, resultatet var givande

min svarthåriga vän var bara totalt utflippad, inte alls fel

den blonda lilla saken var mest förtjusande, inte heller fel

i morgon måste jag komma ihåg att klippa luggen!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: filip

fin tjej, fin lugg, längtar.

2009-04-30 @ 00:55:51
Postat av: lajnea

alltså kom ihåg att de var en jävla massa hästar på ditt golv när du var liten!!

2009-04-30 @ 11:30:08
Postat av: matildus

jajaa men sen var det en period där jag var jättestädad, till alldeles nyligen faktiskt, hoho

2009-04-30 @ 11:59:41
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0