emolicious

 

jag må vara känslokall och verka orörd men jag orkar inte just nu

det är lite hårt och tungt för tjejen i nuläget av olika anledningar

och jag som alltid håller på och tycker synd om alla andra tänker

nu ägna lite tid åt att tycka synd om mej själv för en gångs skull

ja jag kanske är en surfitta som gnäller över småsaker för jämnan

men det är faktiskt ytterst sällan som jag tycker synd om mej själv

på riktigt, klandra mej om ni vill eller tyck att jag är larvig men jag

skiter i vilket. just nu är jag arg, ledsen, egocentrisk och upprörd

men jag tror att jag kan behöva få vara det jag med. mest av allt skulle

jag vilja ha en famn att krypa upp i och gråta tills det att tårarna tar slut,

någon som uppriktigt bryr sej och är ledsen för att jag är det

mhm, crybaby idag och jag är inte ute efter någon uppmärksamhet

det är bara ganska mycket inneboende ilska som visar sej då och då

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0