bemärkelsedag

 

mamma har fått en knäpp och gräddat våfflor

bara för att det är våffeldagen

vi som knappt säger grattis på namnsdagen

men våffeldagen, det är viktiga grejer det tydligen

 

idag var vi på estettreornas avslutningsmusikal

nils och johan firade med att röka vaniljcigarr

jag blev imponerad, de är förjävla duktiga alltså

(inte nils och johan utan esteterna)

det riktigt kryper i mej när jag sitter där i publiken

jag älskar faktiskt att stå på scen

det visste ni inte vava!?

 


Kommentarer
Postat av: filip

håhå, scentjejen. Jag älskar dig, och det visste du inte va?

2009-03-25 @ 21:15:45
Postat av: matildus

nej det hade jag ingen aning om alltså, inte alls

2009-03-25 @ 21:20:39
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0