det känns i magen

 

den här dagen har även gått ut på att knapra naproxen

jag har också skänkt diverse fina tankar till han däruppe

han som bestämde att vi kvinnor är till för att ploppa ut småbarn, ni vet

en annan bra sak är att jag skrattat så att tårarna sprutat ett antal gånger

ibland krävs det inte mer än en liten fislouise och rast, no shiet

det är så mycket snö ute att mina tygskor drunknar, vad är vittsen?

nu har jag det bra med mitt karamellté, som jag dock måste fylla på

pappa har köpt jordens godaste russin och nu blev jag sentimental hejdå

 


Kommentarer
Postat av: filip

jag gillar sentimental tjej!

2009-03-11 @ 21:14:37
Postat av: matildus

jag gillar filip!

2009-03-11 @ 21:15:54
URL: http://lillhurricane.blogg.se/
Postat av: nanna

nu behöver dina fina tygskor inte bli blöta mer! Solen kom idag !! :D:D

2009-03-15 @ 17:11:25
Postat av: matildus

JAAA, det är ju bäst! :):)

2009-03-15 @ 17:26:27
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0