jag står och går och lever

 

jodå, igår var bra med trevligt folk och lite för mycket dricka

anstränger jag mej kommer jag ihåg det allra mesta av kvällen

jag vet dock att jag kommer att spy om jag dricker energidryck igen

kan fan känna lukten överallt och det är inte trevligt vill jag lova

jag och lajneus hittade en kanin och jag fick såklart kuta

men fångade den gjorde vi och nu bor den här, fett söt alltså!

nu har jag två rivmärken på underarmen men jag överlever nog

för övrigt vaknar jag alltid förjävla tidigt vid såna här tillfällen

idag kollade jag första gången på klockan 06.45

just nu sitter jag i min säng och käkar choklad

för det är sånt man får göra en söndag som denna

 


Kommentarer
Postat av: filip

BAAH!<3

2009-05-24 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0