lite trött och ensam

 

nu har jag klöst färdigt på min grabb i ohamm

fast bara för den här gången alltså, jadå

så här sitter jag och lyssnar på min mesmusik

kissnödig är jag också, och fryser om tassarna

eskilstuna gav mej ångest när jag kom med tåget

men jag klarar mej alltid, bara lite drygt ett år kvar

det regnar och är kallt, trist och tråkigt

i morgon får jag byta min stav och det är fint

dock var det någon som tyckte att den var rolig

bra att bita i och sådär, lite öm nu alltså

men jag klagar inte, aldrig i livet

älskade filip

 


Kommentarer
Postat av: filip

mah, galet gotti!

2009-05-06 @ 17:33:19
Postat av: matildus

du är galet gotti!

2009-05-06 @ 17:45:06
URL: http://lillhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0